ממשל תאגידי

Value2 היא הבית היחיד להשקעות בישראל המחויב באופן מלא לרווחת העובדים ולצדק חברתי וסביבתי, בכל שרשרת הערכים של הארגון. אנו עושים זאת מבלי להתפשר על שיפור הרווחיות עבור לקוחותינו, ותוך שמירה על ביצועים מהטובים בשוק.

Clean Money

Clean Money

אנחנו גאים בחותמת הישראלית כסף נקי. החותמת מוענקת לארגונים שעוברים סינון קפדני, ושגם הם וגם כל מוצריהם, נקיים מהשקעות בדלקים פוסיליים.
Toniic

Toniic

אנו גאים להשתייך ל-toniic, קהילה גלובלית של בעלי נכסים, שמייצרת השפעה חיובית בעולם ההשקעות. Value2 היא אחת החברות היחידות בפלטפורמה המשקיעה בעולם הסחיר.
PRI - Principles for Responsible Investment

PRI

אנו אחת החברות הישראליות הבודדות, ואחת מכ-4,000 בעולם, שהצטרפו לתנועת PRI, הגוף הבינלאומי המוביל לעידוד השקעות אחראיות, תוך שיפור תשואות וניהול סיכונים טוב יותר.
Certified B Corporation

B-Corp

אנחנו אחת מ-7 חברות ישראליות, ו-4,000 בעולם, שזכו לתו B-Corp. התו מוענק לחברות למטרות רווח, כמו פטגוניה ודנונה, העומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של צדק חברתי וסביבתי, שקיפות ומנהל תקין.

Value2 בתקשורת

קווים מנחים לניהול ניגודי עניינים בהשקעות אחראיות

Value2 מחויבת להשקעות אחראיות המשלבות תשואות פיננסיות יחד עם השפעה סביבתית, חברתית וממשלתית (ESG) חיובית.

קווים מנחים למעורבות עם בעלי עניין מרכזיים

ב-Value2 אנו מאמינים שהשקעה אחראית חורגת מעבר לבחירת חברות עם ביצועי ESG (סביבה, חברה וממשל תאגידי) טובים.

מכתב מחויבות

עשיית הדבר הנכון היא ערך מרכזי עבור החברה שלנו.

‎קוד אתי

מדיניות הקוד האתי המקצועי שלנו נועדה לספק לעובדים הנחיות בנוגע לערכי החברה ולעמדה שלנו בסוגיות שנחשבות לשנויות במחלוקת.

קווים מנחים למעורבות פוליטית כללית

Value2 מכירה בקשר ההדוק בין סוגיות סביבתיות, חברתיות וממשליות (ESG) לבין המרחב הפוליטי.

אסטרטגיית שינויי אקלים; השגת אפס פליטות עד 2050

Value2 רואה בשינוי האקלים אתגר עולמי משמעותי עם השלכות כלכליות וחברתיות רבות.

דו"ח SFDR

דו"ח SFDR מקיף זה הוכן בקפדנות במטרה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שקיפות וגילוי

הצהרת ייעוד ארגונית

Value² שואפת לשנות את המערכת הפיננסית כך שתשרת את רווחת כלל החברה, באמצעות יצירת אקוסיסטם חברתי וסביבתי אחראי ובר קיימא.

הקוד האתי בשיווק, פרסום ומעורבות לקוחות

אנו מאמינים שכל פעילות שיווקית צריכה להעניק ערך אמיתי לקהל היעד, מתוך כוונה לזכות בתשומת הלב ובאמון שלו.

נגישות
- Powered by