הקוד האתי בשיווק, פרסום ומעורבות לקוחות

למה שיווק אתי?

אנו מאמינים שכל פעילות שיווקית צריכה להעניק ערך אמיתי לקהל היעד, מתוך כוונה לזכות בתשומת הלב ובאמון שלו. האסטרטגיות שלנו מבוססות על עקרון יסוד שלפיו שיווק צריך להיות כן, ושאסור לנצל לרעה את המידע האישי של אף אדם. מסמך זה מגדיר את עקרונות השיווק האתי שאנו מקפידים עליהם ואת ההתחייבויות שלנו להבטיח שכל פעילות שיווקית תעמוד בסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר בענף.

התחייבות ליושרה בשיווק

כמשווקים אתיים, אנו מתחייבים ליושרה מוחלטת בכל קמפיין שיווקי – בין אם עבור החברה עצמה ובין אם עבור לקוחות ושותפים.

אנו מתחייבים ל:

  • לא להשתמש בטקטיקות שיווק לא אמינות עבורנו או עבור לקוחותינו, כולל: 
    • פרסום כוזב: הגזמה בערך או ביתרונות של מוצרים ושירותים 
    • ביקורות ועדויות מזויפות או ערוכות באופן מטעה 
    • ניפוח נתונים או תוצאות לצרכים פרסומיים או שותפויות עסקיות 
  • לא לבחור באופן מגמתי נתוני שיא (cherry-picking) שאינם מייצגים את ההשפעה הכוללת של הלקוח או המוצר. 
  • להשתמש רק בשפה שמתארת בצורה מדויקת וריאלית את המוצרים, השירותים או ההשפעה שאנו מקדמים. 

 

הרהור שוטף במהלך פרויקטים

קל לטעון שפועלים ביושרה, אך דרושים משמעת, דיוק ולעיתים גם ויכוח פנימי כדי להבטיח יושרה שיווקית.
במהלך גיבוש אסטרטגיות וביצוע קמפיינים, אנו שואלים את עצמנו:

  • האם אנו מעבירים את ערך המוצר או השירות בצורה ברורה, מבלי להפריז או להטעות את קהל היעד? 
  • האם אנו משתמשים בשפה שמציגה באופן כנה את המאפיינים והיתרונות של מה שאנו מציעים? 
  • האם אנו מצטטים את הלקוחות, השותפים והצוות שלנו בצורה מדויקת כאשר אנו משתפים חוות דעת או המלצות? 
  • האם השימוש שלנו בנתונים ובדוגמאות משקף נאמנה את היתרונות, הפונקציונליות או ההשפעה של המוצר או השירות? 

 

שאלות ומשוב

אנחנו תמיד שואפים לעשות את הדבר הנכון עבור לקוחותינו, ועמידה בעקרונות השיווק האתי היא חלק בלתי נפרד מהמחויבות הזו.
אם יש לכם שאלות או משוב שיכולים לסייע לנו להשתפר – נשמח מאוד לשמוע מכם.

 

נגישות
- Powered by